آدرس شرکت

تهران ابتدای خیابان قزوین پلاک 335

24 ساعته 7 روز هفته

باغ تالار دژاوو

مؤسسه خدمات مجالس عروسی دژاوو با کادری مجرب درصدد است با ارائه خدماتی نوین، تحولی در عرصه خدمات مجالس و کترینگ ایجاد نماید. مفتخریم با به خدمت گرفتن مشاورانی کار آمد برای هرچه با شکوه تر بودن مجالس زیباترین شب زندگیتان (عروسی،عقد،نامزدی،سمینار،جشن تولد و…) پاسخگوی شما باشیم. خدمات مجالس عروسی دژاوو با داشتن زیر مجموعه ها و خدمات مجالس از جمله : · آتلیه اختصاصی عروس · سفره عقدهای کلاسیک و مدرن · مجموعه ای از خودروهای مدرن ، کلاسیک و کالسکه عروس · مزون لباس عروس و آرایشگاه · خدمات گل آرایی و دیزاین مجالس · سفره خانه سنتی و کافی شاپ مجالس · خدمات و دیزاین میز شام عروسی · خدمات شمع آرایی مجالس · طراحی ورودی مجالس و جایگاه عروس و داماد · تشریفات جانبی و سایر خدمات مجالس عروسی،عقد،نامزدی،سمینار،جشن تولد و… و در نهایت با پرسنلی تحصیل کرده و کار آمد این افتخار را دارد که در مجالس بیاد ماندنی ترین شب زندگیتان (عروسی، عقد، نامزدی، جشن تولد و…) در کنارتان باشد .

باغ تالار منصوری

ظرفیت تالار: 100 نفر تا 500 نفر

اتاق عقد مجزا

اتاق عقد داخل سالن

سفره عقد

محل بازی کودک

سفره خانه سنتی

گل آراییش

ستشوی میوه

شمع آرایی

مشعل آرایی

کافی شاپ

ورودی ایام هفته: ندارد

ورودی آخر هفته: ندارد

ورودی اعیاد: ندارد

پارکینگ: ندارد

ظرفیت اتاق عقد: 40 نفر

باغ تالار منصوری

باغ تالار دژاوو جزو باغ تالارهای تهران با قدمت بالا در منطقه احمد آباد مستوفی تاسیس گردیده است و میزبان تمامی جشن ها و مراسم و مخصوصا مراسم عروسی می‌باشد. تالار عروسی دژاوو با ظرفیت 500 نفر و کیفیت خوبی که ارائه می دهند با مدیریت آقای منصوری آماده پذیرایی مهمانان می‌باشد.

از جمله امکانات گل آرایی و شمع آرایی زیبا و پرسنل مجرب و آتش بازی حرفه ای در این باغ زیبا می تواند جزو ویژگی های تالار دژاوو باشد.

باغ تالار منصوری

محوطه و فضای سبز
اتاق عقد جدا
اتاق عقد داخل سالن
طرح ازدواج آسان
کافی شاپ
محل بازی کودک
اینترنت بی سیم
آتش بازی
روف گاردن
پارکینگ اختصاصی
نمایشگر تصویر
عکاسی و فیلمبرداری
نور پردازی
گل آرایی
شمع آرایی
آسانسور
سیستم صوتی
سفره عقد

باغ تالار منصوری

آدرس: احمد آباد مستوفی خروجی آزاد راه تهران ساوه باغ تالار دژاوو